08 septembrie 2012

Lectia de fotbal

Nu am scris de mult timp pe blog, dar după meciul de aseară o să mă dau şi eu cu părerea despre cele văzute. Moldovei i-au fost oferite mai multe lecţii de comportament atât pe terenul de fotbal, cât şi în tribune, englezii au fost mai buni în toate, ce să mai vorbim dacă God save the Queen am auzit de şase ori în tribune, i-ar Limba noastră nici măcar o dată normal, în afară de cei din sectorul 8 şi 17, retsul stadionului a avut o încercare jalnică de intonare a imnului la început de meci nu cred că mai contează. Cei o mie şi ceva de fani englezi ne-au arătat cum se susţine cu adevărat o echipă. Despre meci nu pot spune multe, am văzut cu toţii cum trebuie de jucat fotbal şi cum nu trebuie, care şi la ce capitol se încadrează cred că e clar. Nu am înţeles decizia "marelui" nostru antrenor, de a introduce 4! fundaşi centrali şi nici măcar unul lateral, dacă să presupunem că Golovatenco mai are puţină experienţă pe flanc, păi cel care a fost trimis să acopere flancul opus, Bulgaru nu are nici un gram de experienţă ca fundaş lateral, s-a observat şi pe parcursul meciului cum se înghesuiau cei 4 în careu, iar extremele engleze aveau spaţii mari pentru a pătrunde, sau poate domnul Caras a presupus că extremele noastre se vor întoarce în apărare pentru a bloca centrările englezilor? Dacă Patraş s-a mai descurcat cu această misiune, păi Suvorov care nici o dată nu a fost omul care să lucreze şi la distrugere, nu a făcut faţă, el şi fiind schimbat la pauză, iar cel ce a intrat în locul său, Dedov, a fost unul din cei mai buni jucători ai noştri aseară, a avut şi câteva intervenţii bune în apărare şi în atac a încercat să facă ceva. Altă întrebare a mea ce a căutat în teren Covalciuc, ăla o minge nu o putea opri normal, darămite să mai construiască ceva. Mi-a placut simplitatea din jocul englezilor, primit mingea, şi în câteva secunde a transmis-o mai departe, nu ca ai noştri care de câteva ori încercau nu ştiu ce dribling să arate, normal eşuând în tentativele sale mai de fiecare dată. Ieri am primit o plăcere de la fotbal, păcat că a fost jucat numai de o singură echipă, iar cele 90 de minute au trecut parcă prea repede, eram gata să mai stau să mai privesc încă minim 90 cum se joacă fotbalul adevărat. Oare când vor juca şi ai noştri măcar ceva asemănător, că la noi în afară de "baha-buha" nu prea vezi altceva.

0 comments:

Trimiteți un comentariu